Diş Çekimi Sonrası İmplant Yapılır Mı? Antalya

Diş çekimi sonrası hastanın genel sağlık durumu iyi, çene kemiği yoğunluğu yeterli ise implant yapılabilir. Kliniğimize diş çekimi ve implant tedavisi için başvurduğunuzda deneyimli hekimlerimiz gerekli muayeneleri yapar ve size diş çekiminden hemen sonra implant tedavi yapmak için uygun bir hasta olup olmadığınızı bildirir.

Diş Çekimi Sonrası İmplant Yapılır Mı? Antalya

Diş Çekildikten Hemen Sonra İmplant Yapılır Mı?

Hastanın kemik grefti uygulamasına ihtiyacı yoksa tedavi planlamasında dişin çekildiği bölge yapay diş kökünü, vidalı dişi, yerleştirmek için uygunsa, diş çekimin hemen ardından aynı gün içinde implant tedavisine başlanabilir.

Diş çekiminden hemen sonra yapılan implant tedavilerinde çeneye yeni bir oyuk açılmaz. Çekilen diş kökünün yerine implant yerleştirilir. İmplant tedavisinin ilk aşaması gerçekleştirilerek tedaviye başlanmış olur.

Diş Çekimi, Diş Kaybı Sonrası Neden İmplant Tedavisi Olmalı? Antalya

Diş kaybı hem fonksiyonel eksikliklere hem de hastada estetik güzellik kaybına neden olur. Çeşitli nedenlerle diş kaybı yaşayan birey köprü veya implant tedavilerinden birini tercih edebilir.

Bu tedavilerde tercih sebepleri kişiden kişiye farklılık göstermekle birlikte diş çekimi sonrası implant tedavisinin neden tercih edilebileceği şu şekilde açıklanabilir:

• İmplant doğal görünür ve diş çekimi ile kaybedilen estetik görünüm yeniden kazanılır.
  • İmplant dişin doğal fonksiyonlarının sürdürülmesini sağlar.
  • Tüm ağız implant tedavilerinde (all on 4 ve all on 6…) implant hareketli protezden çok daha fonksiyonel ve estetiktir.
  • İmplant ile çene kemiğinde kemik varlığı korunur.
  • İmplant çevre dişlere zarar vermez.
  • İmplant oldukça uzun ömürlü bir tedavidir.