Antalya Diş Tedavileri - Sık Sorulan Sorular

Türkiye'deki diş implantları dünyanın diğer bölgelerindekilerden farklı değildir. Dental implantlarda yapılan işlemler, kullanılan malzemeler, implant çeşitleri, teknikler, kullanılan teknoloji vb. herhangi bir ülkede olduğu gibi aynıdır. Ancak dental implant tedavileriniz için Türkiye'yi tercih etmeniz için bir sebep var. Neden diye sorarsanız; buna şu şekilde cevap verebiliriz.

Yurtdışından gelen ve Türkiye'de implant tedavisi yaptırmaya karar veren hastalar, son derece uygun ve uygun fiyatlara çok kaliteli implantlar yaptırıyorlar. Hastalarımız kliniğimize üç ayda bir sadece iki kez seyahat edecekler. Akdeniz'in incisi Akdeniz'in güzelliğinin, ikliminin ve burada harika anılar yaratmanın keyfini çıkarmakla kalmıyorlar; ama aynı zamanda yüksek kaliteli bir tedaviye sahip olmak.

Uygun ve uygun fiyattan hastalarımız da memnun. Tedaviniz için Türkiye'yi tercih etmeniz için bir diğer büyük sebep ise, size en uygun, şık, huzurlu diş kliniğini seçtikten sonra hiçbir şey için endişelenmenize gerek kalmayacak; çünkü konaklama, havaalanı - otel - klinikten VIP transferler, ücretsiz içecekler vb. her şeyi klinik halledecektir.

Antalya, Türkiye'de dişleri hakkında tıbbi tedavi almaya karar veren hastaların en sık başvurduğu destinasyonlar arasında yer alıyor. Bu hastalar daha çok medikal diş turizmi ile ilgilenmektedir. Neden çok sayıda insan Antalya'yı tercih ediyor diye sorarsak, bu sorunun makul cevapları var. "Antalya'da aldığı hizmetten yararlanan hastaların ağızdan ağza söylemesi" kesin sebeplerin başında geliyor. Burada her zaman deneyimlerini paylaşıyorlar ve burada akrabalarına, arkadaşlarına, aile üyelerine vb. Kendi ülkesinden başka bir ülkeye gitmekten çekinen bazı insanlar olmasına rağmen nedenlerine devam etmek istersek, işte birkaç neden daha:

• Diş implantlarının maliyeti, dünyadaki herhangi bir ülkeye kıyasla daha uygun ve birçok bütçeye uygundur.
  • Diş tedavinizi tatile çevirme ve Akdeniz'in güneşinin tadını çıkarma şansı.
  • Diş hekimlerimiz, yalnızca hasta sayısı nedeniyle değil, aynı zamanda dünyanın her yerinden farklı hastaların farklı vakaları, farklı ihtiyaçları nedeniyle de büyük deneyime sahiptir.
  • Ülkenizdeki sıra nedeniyle diş tedaviniz için aylarca beklemek zorunda kalmayacaksınız.
  • Tedavinizi istediğiniz zaman rezerve etmeniz her zaman mümkündür.
  • Diş implantlarınızın kalitesini seçebilirsiniz. Sadece bir veya iki seçeneğiniz yok, aynı zamanda doktor size Avrupa, Amerika ve Kanada'daki diğer ülkelere göre uygun fiyatlarla daha fazla alternatif sunacaktır.
  • Antalya'yı ziyaret edip güzelliğini ve tarihini yaşayacak, güneşin ve denizin tadını çıkaracaksınız.

Diyelim ki diş tedavinizi Türkiye'de almaya karar verdiniz. O zamanlar? Evet, birçok soru olduğu için hangi kliniği seçmelisiniz diye kafanızda soru işaretleri olması çok normal. Burada sizin için doğru kliniği seçerken bazı önemli hususları hatırlatmak istiyoruz. Normalde; amacınız bütçenize ve zevkinize uygun olanı bulmak olmalıdır. Birçok bütçeye uygun ve uygun fiyatlarla yüksek kaliteli tıbbi hizmetler eşliğinde harika görünümlü, uzun süreli ve sağlıklı bir gülümsemeye sahip olmak için diş tedavinizin Türkiye'nin mükemmel destinasyonlarından biri olduğu doğrudur.

İstatistiklere göre diş tedavisi için Türkiye'yi tercih eden hastaların çoğu son 4 yıldır Avrupa, Amerika, Orta Doğu ve Kanada'dan geliyor. Bu yüzden burada Antalya'da bir klinik seçerken bazı önemli ipuçlarından bahsetmek istiyoruz.

• Diş kliniğinin uluslararası hastalar için seyahatinizin, tedavinizin, konaklamanızın vb. her adımını halledip gerçekleştirmediğini sorun.
  • Kliniklere diş hekimlerinin kaç yıllık deneyime sahip olduğunu sorun.
  • Doktorların dilinizi bilip bilmediklerini sorun. Burada iletişim kurmanız ve sorununuzu açıklamanız için bu çok önemlidir.
  • Kliniklerin resimlerini çok detaylı bir şekilde sorun ve analiz edin. Klinikler rahatınız ve tedaviniz için temiz, geniş, hijyen, modern mobilyalarla donatılmış olmalıdır.
  • Hasta koordinatörlerine klinik personelinin gerektiğinde Türkçe'den çeviri yapabilecek bir tercüman olup olmadığını sorun.
  • En ucuzunu SEÇMEYİN! Bunun yerine ulusal ortalamaya uyan bir klinik seçin.
  • Kliniğe Ağız Diş ve Çene Cerrahisi Bölümü olup olmadığını sorun.
  • Koordinatörlerinin sorularınızı cevaplayabileceği, ihtiyaçlarınızı dinleyebileceği ve yeni gülüşünüze giden tüm yolculuğunuzla ilgilenebileceği bir klinik seçin.
  • Potansiyel kliniklerin web sitelerini ve sosyal medya hesaplarını kontrol edin, özellikle öncesi / sonrası fotoğrafları ve referanslarını kontrol edin.
  • Fiyatlandırma aşamasında lütfen koordinatörleri kontrol ederek buraya geldiğinizde herhangi bir gizli ya da sürpriz maliyetin olmayacağının garantisini isteyiniz. Bu çok önemli.
  • Kliniğe havaalanı ulaşımından kliniğe ve otele ulaşımı kapsayan bir transfer hizmeti olup olmadığını sorun.

Röntgen ve fotoğraflarınızı paylaşmanızın ardından doktorlarımız durumunuzu değerlendirecektir. Bu aşamadan sonra hasta koordinatörlerimiz size özel diş tedavi planını paylaşacaktır. Bu hasta koordinatörü, buraya geldiğinizde her ayrıntıdan sorumlu olacaktır.

Bu süre, hasta koordinatörleri ile paylaştığınız belgelere göre uzmanlarımızın sizin için en uygun karar verdiği tedavi şekline göre değişiklik gösterecektir. Örneğin; all on 4 bir tedavidir, kliniğimize 3 aylık süre içinde iki kez gelmeniz gerekecektir. Bu soruyu hasta koordinatörlerimize sormaktan çekinmeyin.

Direk para transferinden kredi kartı seçeneklerine kadar ödeme yöntemleriniz hakkında birçok seçenek bulunmaktadır. Lütfen size uygun ödeme yöntemlerini sorun, hasta koordinatörlerimiz sorunu çözecektir.